Mere opmærksomhed på hylden
08-05-2012
Leverer du dine produkter i emballage - så husk at opdatere designet på den! Det gøres bedst gradvist og ubemærket, så kunderne bevarer genkendeligheden men samtidig føler, at produktet følger med tiden. Her er et eksempel på en etiket, hvor opgaven var at bevare genkendeligheden i produktnavnet - men at give etiketten et friskere udtryk. Etiketterne fra HaliCare var tidligere holdt helt i den blå farve - og med hvide tekster.

HaliZGum.jpg

Ønsker du også en fornyelse af din emballage, etiketter, æsker eller lignende - så giv os et kald og få en snak om netop dit produkts muligheder for at skille sig ud på forretningshylderne.
Tilbage
Følg os
Tilmeld til nyhedsbrev
Mailadresse:
Tryk, print og websites med miljørigtig samvittighed

paper_logo.jpg 1_logo.jpg pefc_logo.jpg fsc_logo.jpg 2_logo.jpg co2_logo.jpg