Nyhedsblog

08-04-2014
Min bogudgivelse - Selvudgiver eller udgivelse via forlag?
De 10 største fordele ved at være selvudgiver (og 5 ulemper)...  

Selvudgiver – eller udgivelse via forlag?

Der er fordele og ulemper ved begge udgivermetoder, så det er op til dig, hvad du føler mest for. 

Udgiver du selv, er der flere opgaver for dig som selvudgiver – men til gengæld har du al kontrol og alle rettigheder på egen hånd – og du bestemmer alt selv. Udgiver du gennem forlag, behøver du ikke at have økonomiske spekulationer – og bogen kommer nemt til at leve sit eget liv på forlaget.


De 10 største fordele ved at være selvugiver
(og 5 ulemper)

10 fordele ved at være selvudgiver

1. Du bestemmer selv ALT.

2. Du scorer selv al mulig indtjening (Og ikke kun de ganske få % et forlag tilbyder dig).

3. Du bestemmer udgivelsesdatoen.

4. Du kan udgive en bog på under en måned fra færdigt manus til trykte bøger / ebog.

5. Du tilrettelægger selv PR og markedsføringsstrategi.

6. Du er din egen herre på hele projektet.

7. Du vælger layout og stil.

8. Alle rettigheder forbliver hos dig.

9. Du kan genoptrykke og udgive i nye former, hvis du har lyst – for altid!

10. Det er DIN bog og KUN DIN – for altid!


5 ulemper ved selvudgivelse

1. Du betaler selv alle omkostninger (Eller søger støtte via fonde eller sponsorater).

2. Du laver selv salg og markedsføringsarbejdet (Eller får hjælp til det).

3. Du skal selv tage alle beslutninger og ansvaret for udgivelsesprocessen.

4. Du skal være klar til at tage arbejdstøjet på og yde en indsats for din bogsucces.

5. Du skal være frisk på mange forskellige opgaver – og ikke kun selve skriveprocessen.


Er du stadigvæk I tvivl om, hvad der er det rigtige for dig?

Book et gratis rådgivningsmøde her… 


Ønsker du at udgive din bog udenom forlag – læs om hvordan vi kan hjælpe dig her…  

19-03-2014
2 nye facebook-sider sætter fokus på bogudgivelse og marketing
Få vores hemmeligheder helt gratis på vores 2 nye facebook-sider....

PRinfoHobro introducerer nu to nye søster-sider, hvilket betyder, at vores posts på FaceBook bliver endnu mere målrettede til dig.

Tjek dem ud - og giv os dit LIKE.



MIN BOGUDGIVELSE 

Om alt vedr. selvudgivelse for virksomheder, konsulenter, forfattere m.fl. Teknik, metoder, salg, PR, layout, idéer til omslag og meget mere.

LIKE HER: https://www.facebook.com/bogudgivelse



MIN MARKETINGASSISTENT

Hjælp og nye idéer til din markedsføringsstrategi. Gratis sparring og inspiration til smartere, nemmere og måske endda billigere markedsføring.

LIKE HER: https://www.facebook.com/PRinfoMarketingassistent



... og naturligvis fortsætter vi også på TRYKSAGER MED MILJØRIGTIG SAMVITTIGHED

Om tryksager, nye muligheder på trykte medier og udstillingssystemer.

LIKE HER: https://www.facebook.com/PRinfoHobro


17-03-2014
Tjen mere på din bogudgivelse...
Kickstart dit bogsalg – allerede inden din bog udkommer... 

Sæt gang i dit bogsalg – allerede inden bogen udkommer!

Normalt tager boghandleren 30% af din indtjening, når bøgerne skal sælges via forhandler. Det er jo egentligt rimeligt nok, da boghandleren naturligvis har udgifter til personale, forretning osv. Men du kan jo score hele fortjenesten selv, hvis du sælger din bog via din egen hjemmeside. Her er et eksempel på, hvordan vi har hjulpet én af vores forfattere godt i gang med online salg via egen hjemmesiden.


Henrik Brandt (Mr. Great Wall) har endnu ikke fået de færdige bøger - men salget er allerede i gang via hjemmesiden. Du kan se siden her:




23-01-2014
Hos Fashiongroup kan de se et helt år frem i tiden...

Ønsker du dig også en ny hjemmeside? Gratis uforpligtende formøde... 


Fashiongroup.dk er lige gået i luften med denne nye hjemmeside

Ønskerne til det nye site var bl.a.: 

  • Bedre forhandlerservice med mulighed for download af logoer og billeder i pressekvalitet.
  • En flottere og meget enkel visning af de aktuelle kollektioner.
  • Visning af kollektioner pr. sæson og et helt år frem i tiden, så forhandlerne har mulighed for at planlægge deres indkøb og få et kig på fremtidens trends. 
  • Servicere kunder og forhandlere på både dansk og engelsk.

  • Vise hvor der Fashiongroup optræder på messer.
  • Hurtig genvej til at finde de lokale agenter.

Her er resultatet:



Måske ønsker du dig også en ny hjemmeside?

Hvad skal den gøre for dig?


Book et gratis og helt uforpligtende formøde, hvor du kan få et overblik over funktionaliteter, designmuligheder og pris.

Kontakt os her...

15-01-2014
Gratis iværksætter rådgivning
Markedsføring af din forretning er én af forudsætningerne for DIN succes... 

Markedsfør og sælg din idé rigtigt - fra starten!

Har du besluttet dig for at blive selvstændig iværksætter, så har vi et gratis tilbud til dig.

Med fokus på dine markedsføringsmuligheder hjælper vi dig godt fra start. Vi rådgiver I, hvordan du får netop dine idéer og forretning markedsført på den rigtige måde og til den rigtige "begynder"-økonomi. Book et gratis iværksætter-opstartsmøde hos os.


• Hjemmeside

• Visitkort

• Flyers

• Postkort

• Sociale medier

... og meget mere!


Book et gratis møde hos én af vores rådgivere her...



06-01-2014
Dit bogprojekt i fokus...
Er du klar til at udgive din bog uden om forlagene? Få svar på dine spørgsmål her...

Har du en bog i maven?

  • Står du med en god idé til en bog?nbsp;
  • Er du specialist og har en viden, som verden har brug for?nbsp;
  • Er du faglig kompetent på et specifikt emne, og vil du gerne øge dine forretningsmuligheder?nbsp;
  • Kunne du tænke dig, at få flere kunder i din konsulentvirksomhed eller i din forretning generelt?
  • Vil du have et udvidet visitkort, som sikrer dig lang tids branding og øget salg?
  • Har du en drøm om at udgive dine historier, digte eller andet skønlitteratur, som supplerer markedet godt?


Kan du svare ja til ét af ovenstående spørgsmål, så er du godt på vej med dit bogprojekt.


Skal du udgive bogen på egen hånd eller gennem forlag?

Læs om fordele og ulemperne ved udgivelse på egen hånd her:

PRinfoHobro - Rådgivning om bogudgivelsesmuligheder


Vi har udarbejdet en bogpakke-løsning til dig, der måske udgiver en bog for første gang.

Du kan se, hvordan vi kan hjælpe dig sikkert gennem hele processen fra ISBN og opsætning, til tryk og distribution her: 

PRinfoHobro - Din bogudgivelse sådan!


Vi passer godt på dig og din bog - fra idé til bogsucces.

Ring til Tina Woods, Grafisk rådgiver, tel. 50899356 for yderligere spørgsmål og afklaring.

Husk vi har altid 1 times gratis rådgivning til dig, hvis du ønsker at udgive din bog.



17-12-2013
Juleferie
Husk PRinfoHobro holder juleferie lukket fra den 20. december og frem til den 6. januar 2014...

Vi ønsker alle vores kunder og forretningsforbindelser rigtig glædelig jul og godt nytår. 


PRinfoHobro holder juleferie lukket fra den 20. december og frem til den 6. januar 2014.

25-10-2013
Et julekort er meget mere end en tradition...
Design, illustration, håndtegning, fotos og effekter - Vi har, hvad der skal til for at skabe dit julekort... 




Et julekort er meget mere end en tradition: Det er også branding af din virksomhed, din mulighed for at fortælle noget nyt til dine kunder, en påmindelse om, at du eksisterere og meget mere.... Måske har du helt andre idéer. 

Hos PRinfoHobro designer vi dit julekort, så det passer til netop din virksomhed: Illustration, tegning, foto, effekter og meget mere.... ring og hør mere. Det er slet ikke for tidligt!


24-09-2013
Vi flytter - 1. oktober bor vi på Lupinvej 5, Hobro...
Mere plads til kreativitet og fremtidens kommunikationsløsninger... 


Mere plads til kreativitet og fremtidens kommunikationsløsninger
Vi flytter i nye lokaler på Lupinvej 5, Hobro, den 1. oktober 2013.

Vi tilpasser vores lokaliteter til fremtidens nye muligheder indenfor kommunikationsløsninger. 

Samtidig med at vi fokuserer endnu mere på vores kreative afdeling, der løser designopgaver til både trykte og online medier, får vi bedre skilteproduktion og mere plads til din bil, når den skal have nyt look.


Vi glæder os til at fortsætte samarbejdet med alle vores kunder - og ser frem til at være endnu bedre rustet til at levere fremtidens kommunikationsløsninger. Din succes er vores succes - og det giver vores nye lokaliteter den optimale ramme for at skabe!


Få succes med din næste kommunikationsløsning:

• Design og layout

• Grafisk rådgivning

• Hjemmesider og sociale medier

• Tryksager og skilte

• Bildekoration og udstillingssystemer


I uge 39-40 kan du opleve en smule ustabil produktionen. Det skyldes at vi flytter udstyr og maskiner, som derfor kan være ude af funktion i et par dage. Vi håber på forståelse for dette.

   Følg flytteprocessen på vores facebookside her...


18-09-2013
Nyt lækkert magasin fuld af inspiration - på gaden nu...
Succesfulde kommunikationsløsninger får du i samspil med PRinfo... 


Her kan du læse om en god håndfuld kreative løsninger, som har givet stor succes og ramt plet:





17-09-2013
Bordkalender eller vægkalender 2014 med eget logo
For under 2 kr. pr. stk. kan du være i dine kunders bevidsthed hele året... 

Ved at deltage i ”samproduktion” og acceptere nogle enkle ”spilleregler” kan i få jeres kalendere produceret til yderst fordelagtige priser.


Vi benytter et standard kalendarie, med god plads til eget logo, adresse m.m. Vi beregner os et lille honorar for at lave opsætning m.m. af dette. Leverer i ”trykklar fil” til os, indsætter vi kalendariet og honoraret spares. 


A4 - Vægkalendere

Trykkes i 4+4 farver på 300 gr. silkemat karton. 

Renskæres og pakkes.

500 stk. kr. 995,-

1.000 stk. kr. 1.195,-

2.000 stk. kr. 1.600,-

Opsætning kr. 700,-


Bordryttere

19 x 13 cm – Trykkes i 4+0 farver på 255 gr. ensidig homogen karton.

Udstanses og leveres plano.

500 stk. kr. 995,-

1.000 stk. kr. 1.295,-

Opsætning kr. 700,-


Kalenderpakke

500 stk. bordryttere og 500 stk. A4 kalender. (se beskrivelse ovenfor)

2 x 500 stk. kr. 1.795,-

2 x 1.000 stk. kr. 2.250,-

Opsætning kr. 1.200,-


Deadline for indlevering af materialer er den 25. oktober.

Kalenderne vil være klar til levering inden den 1. december.




03-09-2013
Kom og netværk med os hos Business Bees Aalborg...
Fredag den 6. sept. kan du møde os i Aalborg...

Kom og netværk med os på fredag den 6. september kl. 7.30 i Aalborg. Du kan læse mere og tilmelde dig arrangementet, som Business Bees Aalborg afholder ved at klikke her!


Tina Woods, Grafisk rådgiver, PRinfoHobro holder oplæg til netop dette møde.


Få masser af ny inspiration om bl.a. QR-koder og Responsive design.

I 2013 vil mere end 50% af trafikken på vores hjemmesider komme fra tablets og smartphones! (Kilde: Gartner Group Analyse).


Hvad er Responsive Webdesign (RWD)?

  • Speciel kodning af din hjemmeside, så løsningen bliver ­dynamisk og tilpasser sig den skærmstørrelse, din bruger anvender
  • Du har kun ét site, du skal vedligeholde
  • Dit site kan tilpasse sig målgruppens situation




Derfor er det vigtigt for dig og din virksomhed:

  • Brugervenlige hjemmesider skaber kunder / respons
  • QR koder sikrer dig størst mulig respons - især når de rammer en mobilvenlig side på din hjemmeside.
  • Det er nu de mobile ­enheder overtager magten - både i sofaen og på ledelsesgangene...


Er det nu, du skal have din hjemmeside lavet i RWD?

Kontakt Tina Woods: tina@prinfohobro.dk eller ring 50899356

23-08-2013
Har du overvejet Responsive Webdesign?
Tina Woods, PRinfoHobro, besøger Business Bees Netværk på mandag. Hun taler bl.a. om RWD... 

I 2013 vil mere end 50% af trafikken på vores hjemmesider komme fra tablets og smartphones! (Kilde: Gartner Group Analyse).


Hvad er Responsive Webdesign (RWD)?

  • Speciel kodning af din hjemmeside, så løsningen bliver ­dynamisk og tilpasser sig den skærmstørrelse, din bruger anvender
  • Du har kun ét site, du skal vedligeholde
  • Dit site kan tilpasse sig målgruppens situation




Derfor er det vigtigt for dig og din virksomhed:

  • Brugervenlige hjemmesider skaber kunder / respons
  • QR koder sikrer dig størst mulig respons - især når de rammer en mobilvenlig side på din hjemmeside.
  • Det er nu de mobile ­enheder overtager magten - både i sofaen og på ledelsesgangene...


Er det nu, du skal have din hjemmeside lavet i RWD?

Kontakt Tina Woods: tina@prinfohobro.dk eller ring 50899356

07-08-2013
Overfør store filer - uden brug af ftp-server...
Vi introducerer en ny tjeneste til jer, der har brug for at sende store filer til os... 

Nu kan du nemt og hurtigt overføre filer til os

Klik på billedet og se, hvor nemt det er... Tjenesten kan håndtere filer op til 2 gb - så nu bliver det nemt og hurtigt at sende os filer. Du kan vælge at sende til vores mail: post@prinfohobro.dk eller direkte til din kontaktperson.


Filerne uploades automatisk på en server, hvorefter de er tilgængelige via et link i 14 dage. Dvs. de forstyrrer ikke din mail-boks eller andres mail-boks.


Vi modtager både filer til brug til grafiske layouts og opsætninger - samt færdige pdf-filer klar til tryk. Du kan se, hvordan du laver de bedste pdf-filer her...


God fornøjelse - Vi glæder os til at modtage dine filer...



08-07-2013
Vi holder lukket i sommerferien uge 29+30 2013
Nu nærmer vi os sommerferien. Vi holder lukket i 2 uger... 


Husk vi holder lukket i uge 29-30. Vi vender tilbage med fornyet energi allerede den 29. juli. 

God sommer...


03-06-2013
Hold din hjemmeside opdateret!
Vil du vise, at du er en levende virksomhed, der tilbyder aktuelle nyheder og aktiviteter... 

Vidste du, at det faktisk er ekstremt vigtigt at holde din hjemmeside opdateret?

Vil du vise, at du er en levende virksomhed, der tilbyder aktuelle nyheder og aktiviteter? Kniber det med tiden til opdateringerne - måske også på dine sociale medier - så er der hjælp at hente!

 

 

 

Vi kan hjælpe dig med en vedligeholdelsesaftale, der både passer til din virksomhed og til dit budget. Vi tilbyder klippekortsaftaler eller arbejder ad hoc, alt efter hvad der passer bedst ind på netop jeres side. Ring til PRinfoHobro i dag - og få en god aftale på plads: Tel. 98520199.


Det kan vi hjælpe dig med:

  • Vedligehold af produkter i din webshop
  • Opdatering af tekster, nyheder, kampagner og billeder på din hjemmeside
  • Rettelser ad hoc
  • Ghostwriting på dine sociale sider
  • Upload af nye film på din YouTube-kanal
  • Sørge for at din side lever op til dine kunders forventninger
  • Tilbyde nye løsningsmuligheder, der sikrer dig, at du er teknologisk med på beatet
  • Og meget mere...
03-06-2013
PRinfoHobro holder lukket Grundlovsdag den 5. juni.
Bemærk, vi holder lukket onsdag den 5. juni - hele dagen....
28-05-2013
Kommunalvalg 2013 - Er du klar?
Stiller du op til kommunalvalget 2013? Få en kampagneløsning, der matcher dit budget her...



Kompetent rådgivning med fokus på din målgruppe - og dit budget

Vi kan hjælpe dig med alt til din valgkampagne. Kommunalvalget står for døren - og hvis du ikke allerede er i gang - så er det nu, du skal i gang.

Book et gratis opstartsmøde her hos os - og få gratis starthjælp. Kom rigtigt fra start og undgå dyre fejltagelser.


Vi kan hjælpe med at blive klar til kommunalvalget 2013 - Vi leverer alt indenfor:
  • Kampagnematerialer - F.eks. brochurer, postkort, handouts, reklameartikler osv.
  • Flag, bannere, bilreklame, outdoor opmærksomhed osv.
  • Facebook starthjælp og rådgivning
  • Online kommunikationsløsninger


Gratis introduktionsmøde - Book på tlf. 98520199.


17-05-2013
Brug FaceBook professionelt - Kom godt fra start
Mini-kursus: Sådan får du mest ud af din FaceBook-indsats... 

Brug FaceBook professionelt 

- Kom godt fra start og udnyt dine ressourcer bedst muligt. 

Er din virksomhed ny-startet på FaceBook, så får du her en professionel vurdering af netop din side og potentialet for den - krydret med eksempler og inspiration.


For yderligere oplysning eller bestilling af kursus: 

Kontakt Tina Woods, PRinfoHobro: Dir. tel.: 50899356





16-05-2013
Trykte kataloger øger din online omsætning!
Se her hvorfor kataloger driver folk online og øger deres forbrug... 

I den digitale verden vi lever i, er det nemt at overse kataloger. Men for detailhandlere kan det være en dyr fejl. Kataloger driver nemlig folk online og øger deres forbrug.

Fordelene ved at sende kataloger ud kan opleves med det samme. 60 pct. af modtagere går online og køber noget inden for en uge.  Det viser en ny engelsk undersøgelse.


Undersøgelsen og resultater

MarketReach, et marketingskonsulentfirma i Storbritannien, har lavet undersøgelsen med analysebureauet comScore, som er global leder i at måle den digitale verden. De har undersøgt, hvordan trykte kataloger arbejder med en online tilstedeværelse, og hvad forbrugerne synes om kataloger og onlinekøb. 


Hovedresultaterne viser, at:

  • Over 50 pct. af modtagere mener, at kataloger er en nem måde at gennemse produkter på, og en tredjedel siger, at de bruger kataloger til at sammenligne produkter før indkøb.
  • Modtagerene kigger mere end dobbelt det antal online sider, end gennemsnitlige personer gør, og bruger 109 pct. mere tid på hjemmesiderene.
  • Over 70 pct. af forbrugerene gemmer kataloger i over en måned, og hele 34 pct. gemmer det i helt op til et år.
  • Modtagerene køber ofte mere, end de havde regnet med, 20 pct. går hen og køber ekstra ting.


Vigtigt markedsføringsredskab

Forbrugere kan godt lide kataloger, og katalogerne hjælper dermed med at øge detailhandlerens e-handel ved at skabe produktbevidsthed, hente nye kunder og skabe mærkeloyalitet. Kataloger er derfor et vigtigt markedsføringsredskab, som detailhandlerne kan nyde stor gevinst af.

Kilde: http://postandparcel.info/53976/news/it/royal-mail-says-printed-catalogues-drive-online-shopping/



1 2 3 4 Næste
Følg os
Tilmeld til nyhedsbrev
Mailadresse:
Tryk, print og websites med miljørigtig samvittighed

paper_logo.jpg 1_logo.jpg pefc_logo.jpg fsc_logo.jpg 2_logo.jpg co2_logo.jpg